کارگاه آموزشی فروش برای عاملیت های کشور عراق



صادرات بخش مهمی از اقتصاد هر کشور را تشکیل می‌دهد از این رو برای حمایت از بخشهای اقتصادی، دادن تسهیلات به آنها می‌تواند ابزاری مناسب برای رشد و توسعه‌شان باشد. شرایط اقتصادی و منابع انسانی ایران نیز به گونه‌ای است که صادرات در گرو تولید بوده و ابزاری کارامد در راه توسعه اقتصادی است.

در بسیاری از کشورهای پیشرفته صادرات محور اصلی توسعه بوده و اهمیت بسیاری در حضور آن کشور در بازارهای جهانی دارد. تولیدات داخلی و عرصه آن در بازار رقابت جهانی یا به بیان دیگر صادرات یکی از عواملی است که می‌تواند کشورها را مستقل کند. اهمیت و ضرورت حضور کالاهای ساخت یک کشور در بازار جهانی و فضای اقتصاد بین‌المللی از مهمترین عوامل توسعه است. نقش صادرات در این بین به اندازه‌ای مهم است که بسیاری کارشناسان صادرات را تنها مسیر موفق به توسعه اقتصادی یک کشور در بازار جهانی می‌دانند .

شرکت سی در با شناخت اهمیت موضوع صادرات، توانسته است رفته رفته عاملیت های خود را در کشور فعال نماید. و برای موفق شدن در این عرصه آموزش نیرو های توانمند را در دستور کار خود قرار داده است. کارگاه 60 ساعته برگزار شد در دپارتمان آموزشی سی در بخش های آموزشی شناخت محصول، بازاریابی، فروش، اصول مذاکره، مباحث فنی درب های سی در، استفاده از متر لیزری، اصول نصب درب و ... به فراگیران آموزش داده شد. در حاشیه مباحث آموزشی تئوری، دو جلسه بازدید از خط تولید درب های سی در و نصب عملی درب های سی در برای فراگیران در نظر گرفته شد

شرکت سی در با شناخت اهمیت موضوع صادرات، توانسته است رفته رفته عاملیت های خود را در کشور فعال نماید. و برای موفق شدن در این عرصه آموزش نیرو های توانمند را در دستور کار خود قرار داده است. کارگاه 60 ساعته برگزار شد در دپارتمان آموزشی سی در بخش های آموزشی شناخت محصول، بازاریابی، فروش، اصول مذاکره، مباحث فنی درب های سی در، استفاده از متر لیزری، اصول نصب درب و ... به فراگیران آموزش داده شد. در حاشیه مباحث آموزشی تئوری، دو جلسه بازدید از خط تولید درب های سی در و نصب عملی درب های سی در برای فراگیران در نظر گرفته شد .

روابط عمومی./

سفارش درب وچهار چوب پلیوود

ادرس دفتر مرکزی

اصفهان|خیابان میر فندرسکی جنب بانک کارآفرین ساختمان مهندسین | پلاک ۶۷
دفتر مرکزی سفارش درب

تلفن دفتر مرکزی:

031-38182000
ایمیل درب ضدآب

پست الکترونیک:

info@cdoor.ir
کپی‌رایت © ۱۳۹۵. سی دُر (بهین پیشبرد داتار)
;